کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317545 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با nightTab، یکی از افزونه های جذاب کروم و فایرفاکس آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، روش های زیادی وجود دارند تا تب های جدید فایرفاکس و کروم را شخصی سازی کنیم. برخی از افراد به نمایش صفحات CSS سفارشی سازی شده علاقه مند هستند و برخی دیگر ترجیح می دهند از افزونه ها بهره ببرند. اما اگر شما به دنبال چیزی هستید که هم کاربر پسند، هم قابل شخصی سازی و هم دقیق است، باید سراغ nightTab بروید.

مرورگر فایرفاکس کروم افزونه nightTab

فقط کافی است nightTab را از فروشگاه نرم افزاری مرورگر خود دانلود و یک تب جدید اجرا کنید تا شاهد امکانات متعددش باشید. این افزونه دارای ویژگی هایی از جمله حالت تیره، بوکمارک های از پیش تعیین شده، دکمه های دسترسی سریع و . . . است. از همه مهمتر اینکه، می توان تمام این موارد را کاملاً شخصی سازی کرد.

از نوار موجود در بالای مربع های کوچک می توان به عنوان سرچ کننده در بوکمارک ها بهره برد و یا در گوگل به جستجو پرداخت. nightTab همچنین، در سمت چپ قسمت سرچ، تاریخ و ساعت را نشان می دهد.

برای مدیریت مربع های دسترسی سریع، روی دکمه Edit که در کنار قسمت جستجو وجود دارد ضربه بزنید و یا دکمه Add را برگزینید تا گروهی از بوکمارک ها ساخته شود. این کار باعث خواهد شد تا چندین دکمه برای هر میانبر ایجاد گردد. با دکمه های پیمایشی راست یا چپ، گزینه دسترسی سریع را به راست یا چپ منتقل کنید. با انتخاب آیکون دارای سه خط هم می توانید ترتیب آنها را تغییر دهید و یا به درون گروه ها ببرید.

دکمه ضربدر (x) یک مربع دسترسی سریع را خواهد بست و آیکون مداد نیز قابلیت سفارشی سازی را به وجود می آورد. شما می توانید ظاهر منوی دسترسی سریع را از تنظیمات Visual Element تغییر دهید. گزینه Letters حاوی فونت هایی است تا از آنها برای بوکمارک ها استفاده نمایید. ضمن اینکه می توانید از میان بسته های مربوط به آیکون ها یکی را برگزینید. شما قادر خواهید بود URL یک تصویر را پیست کنید تا به عنوان عکس دکمه دسترسی سریع بهره گیرید.

اگر عکسی را به کار گرفتید، شاید بهتر باشد برای آن اسمی در نظر بگیرید. در ادامه آدرس سایت مدنظر را در قسمت نوشتن آدرس پیست نمایید و دکمه Save را بزنید. با nightTab حتی امکان تغییر سایز حروف، آیکون ها، تصاویر، سایه ها و اسامی وجود دارد. به علاوه، می توانید محل قرارگیری المان را در یک مربع دسترسی سریع عوض کنید، آن را بچرخانید، رنگش را تغییر دهید و شفافیت آن را کم و زیاد نمایید. حتی می توانید از یک تصویر به عنوان پس زمینه مربع دسترسی سریع استفاده کنید.

هر گروه از بوکمارک ها یک مجموعه است که می توان هر کدام از آنها را بر اساس دسته بندی مرتب کرد. شما می توانید اسم گروه و محل قرارگیری آنها را تغییر دهید و جایش را عوض و یا آن را حذف کنید. مربع های دسترسی سریع را نیز می توان با کشیدن و رها کردن مدیریت نمود.

مرورگر فایرفاکس کروم افزونه nightTab

روی دکمه مخصوص رنگ ها کلیک کنید تا رنگ دلخواهتان را برگزینید. یک دکمه به خصوص به شما اجازه خواهد داد تا برای حروف، آیکون ها و اسامی رنگ خاصی را برگزینید.

آیکون چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست حاوی تنظیمات دیگری هم هست. شما می توانید عرض، میزان بزرگنمایی، ظاهر لایه و . . . را تغییر دهید و یا گزینه Greeting را روشن کنید تا بنا به تایم روز، پیام مناسبی را مشاهده کنید. کلمات پاک شونده تاریخ یا ساعت را قبل از زمان نشان می دهند.

ساعت را هم می توانید سفارشی سازی کنید و به جای نمایش اعداد، حروف را پخش نمایید و عقربه ها را نمایش دهید و یا آن را به صورت 24 ساعتی یا 12 ساعتی ببینید. تنظیمات مربوط به تاریخ هم قابل تغییر هستند و گزینه ای برای تغییر فرمت، استایل کلمات و سایز در نظر گرفته شده است.

دیگر آپشن، گزینه تنظیمات است که جدای از تغییرات بصری و ظاهری، امکان انتخاب یکی از موتورهای جستجو مانند Google، DuckDuckGo، YouTube، Giphy، Bing یا مورد دلخواه را به وجود خواهد آورد. اگر به این گزینه ها علاقه ای ندارید، می توانید آنها را از تنظیمات غیرفعال نمایید.

چنان چه از انتخاب رنگ ها خسته شده اید، می توانید از میان تم های موجود در nightTab یکی را برگزینید و یا خودتان یک مورد بسازید. این افزونه به شما اجازه می دهد از فونت های گوگل برای حروف و اعداد استفاده کنید. اگر هم نمی خواهید خود را به یک پس زمینه رنگارنگ محدود نمایید، از یک تصویر یا ویدیو بهره بگیرید.

هیچ کسی دوست ندارد تنظیماتی که مشخص کرده را چندین و چند بار انجام دهد به همین دلیل nightTab گزینه بکاپ گیری از آنها را در اختیارتان قرار داده است. خوشبختانه می توان فایل پشتیبان ایجاد شده در کروم را در فایرفاکس و برعکس بارگذاری کرد.

همین حالا nightTab را برای فایرفاکس یا کروم دانلود کنید و از منبع باز بودن آن لذت ببرید.

nightTab یک افزونه فوق العاده برای سفارشی سازی تب هاست که گزینه های متعددی دارد و به شما اجازه می دهد مرورگرتان را آن طور که دلتان می خواهد شخصی سازی کنید.

 

 
منبع: ghacks.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47618 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/17 تعداد مشاهده: 2203
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر